091130

2009-11-30 @ 01:33:40
Vad är ett förhållande?

Ett förhållande för mig är när jag har hittat killen som jag känner mig trygg och bekväm med. Jag ska kunna prata om mina djupaste tankar och känslor och han behöver inte ens förstå det jag säger utan bara kunna stå ut med att lyssna på det jag säger. Det ska vara någon som kan hantera min situation hemma i alla lägen och ställa upp för mig när jag behöver honom som mest. Och mest av allt, han ska inte döma mig för saker jag gjort tidigare i mitt liv eller för min situation hemma.

Med andra ord ska han vara som Emeliè. Minst lika förstående och jag ska kunna lita på honom lika mycket som jag litar på henne.
Vi ska kunna sitta tysta i timmar bredvid varandra utan att det bli en obekväm tystnad, och kunna prata om allt mellan himmel och jord och sedan kunna skratta åt det vi just sagt.

Det var det. Något jag tänkte på medans jag gick hem från Joel efter en mentalt brutal kväll med Rob Zombie filmer. Och få inte för er att tolka det jag skrev till att jag är kär i Joel, det är bara sjukt.

Comments
Postat av: Emlan

Älskar dig frugan! ^^ <3

2009-11-30 @ 13:37:25
URL: http://ingenlust.devote.se

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test