Igår

2009-05-16 @ 12:21:13
Min bror är off the market, ingen vill ha honom...
Och gårdagen vart inte alls som planerad :p Det var tänkt att vi skulle ut på krogen till konrad så vi hade förfest hos mig och drack med mamma och alla vart så jäkla fulla, så vi drog neråt mot bussen efter att ha övertalat mamma att följa med men när vi kom dit så åkte Emeliè hem och spydde, och sen började mamma spy på busshållplatsen och vandrade hem, och jag åkte ner med alle men när vi kom ner så kände jag att jag måste hem och spy så jag vände direkt på stan, och träffade två killar som hängde med mig tills bussen kom och jag lovade dom att träffas ikväll på konrad.. får se hur det går med det :P

Så det slutade med att ingen kom till konrad och Markan stod där och väntade, stackarn! Så det var verkligen ingen bra kväll igår att supa på, det gick bara utför! Men fan så kul jag hade på förfesten :p







Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test