butt way

2009-05-22 @ 15:53:32
haha. lame att skratta åt sina egna ordvitsar och skämt men om inte jag gör det, vem fan gör det då?

Kom nästan nyss hem från att ha vart på vift med Emeliè. Vi käkade donken och åkte sedan till systemet för att fullborda listan för kvällen. Jag köpte ett vitt vin med en knasig flaska och tre öl och hon köpte en tre-liters bag-in-box. Sen åkte vi hem, och hon släppte av mig på ica (som man för övrigt inte hittar ett skit nu när dom byggt om) för att köpa kaffe (Zoega Forza! för jag tänkte på Juventus) och två burkar kattmat. Katten Tussan har gnällt hela morgonen för att hon inte haft någon mjukmat på sin bestämda tid och det är sjukt irriterande så Coffe gav mig en idé.

Han satt och sa till katten innan han åkte till jobbet "Put the food in tha wader!" så jag tänkte att det är fan en smart idé för då blire ju mjukmat. Så jag tog en hårding och doppade den i vattnet och gav tussan det oh hon åt! så jag tog en sil och doppade allt i vatten, och la i skålen. Hon gnällde inte mer ;) PRA PRA.

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig fin. Ska till Emeliè klockan 19:00, men funderar på om vi kan vara här ändå för pappa ska tydligen ut och om han har förfest här hemma så kan ju hon och jag vara med, för det är ju bara hon och jag!
Måste fråga pappa när han kmr hem, för mamma visste inte. Hon vet inte heller vad hon ska göra ikväll.. Stackarn. Tror inte hon är sugen på skumparty för 18åringar..


Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test