090514

2009-05-14 @ 22:17:28
Var ett tag sen sist.

Äre någon mer än bara jag som alltid badar för varmt? Då menar jag riktigt riktigt varmt vatten när man badar. Fattar inte varför jag gör det, för varje gång så blir jag yr av ångorna och helt.. utmattad typ. Hela kroppen bara hänger när man går ur och jag får som samma känsla som jag brukar få när jag är i stora folk klungor och köar (tex Mcdonalds kön på lunchrushen) och allting blir tungt, andas är svårt och sen blir allt svart och jag börjar kallsvettas. Typ så blire när jag badar i den där värmen. But goddamn it feel so goooood. Älskar värme.

För övrigt så har mina tuttar börjat bli lite större sen jag började på p-piller igen. Is ok.
Krogen imorgon, förfest hos mig. Vi ses i dimman!

Comments
Postat av: Emlan

Haha jag gör samma sak, sen håller jag på att slå huvudet i badkarskanten varje gång jag ska kliva upp för jag är så yr så jag halkar :D

2009-05-15 @ 06:43:36
URL: http://ingenlust.devote.se
Postat av: Miriam

Svar: Wonderbaum!

2009-05-15 @ 11:43:03
URL: http://pequena.devote.se

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test