090506

2009-05-06 @ 18:36:11
Idag har jag vart på stan med Emeliè, eller inte riktigt på stan men i hennes skola och väntade på henne medans hon hade en muntlig redovisning ensam med sin lärare ^^ märktes riktigt hur nervös hon har innan! Hon skulle prata i 7 minuter så jag tänkte att det är nog inte så farligt att vänta igenom, men det hela tog ca 27 minuter (!) istället, för hon är ju en sådan pratkvarn :D Men det var okej att vänta på henne, bara för att få höra hur det var ^^ kan säga att jag saknar skolan ibland, när man var sådär nervös inför något prov och sånt..

Efter att hon var klar så följde jag henne till bilen och tanken var att jag skulle ner på stan och träffa Alex (alka) för han hade något att berätta för mig, men så blev det inte för han åkte till media markt och visste inte när han skulle ner igen. Så jag gick min korta promenad till Alex (min alex) och hälsade på lite medans Micke försökte sätta ihop sin säng, vilket inte var helt lyckat, och Alex lagade sin specialite (han har många såna) och den här gången var det konservgryta vilket såg god ut, men jag åt inte för han hade mjölk i och jag vill inte handikappa honom i matlagandet med min laktosallergi :P
Efter ett tag så åkte jag hem, eller jag gick och köpte med mig mat hem från mcdonalds för jag var ganska hungrig, och så fick jag en pratstund i telefunken med Fredrik ^^ vi skrattade mycket, som vanligt.. Det behövdes!

Samma sak med Emeliè, vi fick många skratt. Och det är sjukt hur jäkla mentalt trött jag är på brudar brudar brudar.. Att behöva sitta där och verka intresserad och fnissa lika mycket som ni gör, prata om smink och erat hår, kläder och allt annat tjejjigt ni har för er. Jag pallar det inte, ok? Jag är inte  bruden som "AMAGAAD JAG HITTA VÄÄÄRLDENS FINASTE KLÄNNING IGÅR SOM SITTER SÅÅÅÅ PERFEKT PÅ MIG SÅ ALLA KILLAR KOMMER VILJA HA MITT NUMMER FNIIIIISSSSS" ........ det där säger sig självt. "AMEN GUU HAR DU SETT MITT NYA NAGELLACK? FÄRGEN ÄR SÅÅÅÅ MIN" ........

Jag är så sjukt mentalt trött på er och jag orkar inte ens anstränga mig för att konversera och tänka ut vad fan man ska snacka med er om. För allt ni snackar om gör mig så jävla obehaglig inuti att jag vill spy. Den enda jag orkar med är fan Emeliè för hon fattar mig..
Jag blir på sånt jävla fult humör när det är ngn brud nära mig numera om jag umgås med Alex eller någon, för jag pallar inte lyssna på era röster och erat prat. Visst, ibland kan jag konversera med er och verka intresserad och glad åt det ni har för er, men jag orkar inte hålla på så längre. Inte än på ett tag, jag behöver en paus, en lugn stund åt mina tankar.
Så förlåt om jag verkar som en bitch, men sanningen att säga.... Jag är en bitch och jag hatar er. Hörs aldrig.

Comments
Postat av: stina

dude, I'm totaly with you.. brudsnack är ju faktiskt inge kul!

2009-05-20 @ 17:58:10
URL: http://stinan.wordpress.com

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test