Promenad

2009-03-26 @ 15:46:12
Vaknade runt 11 och då smsade Emeliè och frågade om vi kunde cykla till Erikslund! Eftersom Jack har cykelnyckeln så föreslog jag att vi gick istället, och det gjorde vi! gick först och köpte en cola, innan vi gick till din sko, tati, catalog (som är utförsäljning på allt, var helt tomt i butiken), klädhuset och sist till Inter sport. Efter våra butiksbesök så köpte vi en varsin french hot dog ^^ Emeliè vart så glad när jag gav henne pengar så hon hade råd (typ 7 kr eller nåt sånt) :D då kände jag mig som en bra vän!

Och nu har jag precis städat lite i köket, dvs diskat. Så mamma blir glad när hon kommer hem! Så nu väntar jag på att Alex ska ringa mig så han kan komma över. Egentligen borde jag ta tag i o städa undan mina kläder (jag gillar inte garderober på ngt sätt, så jag lägger kläderna vid min säng i katternas korg, kändes väsentligt) och tvätta allihopa så dom är rena och mina utslag försvinner fort. Visade sig att fjällrosen är borta, men jag har fått utslag pga Snigels katter, då dom inte är kastrerade och skvätter överallt (kissar dvs) så jag har fårr ngt sorts utslag pga det. Svider som fan när jag kommer åt de, eller har jeans på mig. På gränsen att jag kan ha trosor på mig xD hahaha.

Aja nu ska jag spela litesom tidsfördriv! Funkar perfa.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test