Helgen

2009-03-15 @ 13:12:35
I fredags var jag ute på konrad med Alle, Este, Marre, Miriam och Sami. Det var askul och jag har inte skrattat så mycket på länge :) speciellt när Este fick en cheeseburgare i ansiktet :D Och vårat citat är ju det absolut bästa "HELLO KOOTOO!" :DD

Igår var jag också ute, fast på Geccobar med Emeliè, Alle, Este, Miriam och Marre. Raffa var dj där igen så det var schysst musik och sköna människor :) Hade även då väldigt kul! Och vi kom fram till att vi ska fan tatuera in HELLO KOOTOO i sommar xD fast vi ska ha våran egen verision av det. Jag ska tex ha MACHOOTOO för jag skrev i en drive through på Mcdonalds att jag vill ha en "EL MACHO PACO!". Menade såklart nachohamburgaren men mindes inte vad den hette :D

Nåväl, här kommer lite bilder från igår, har tyvärr inga bilder från fredags.


Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test