småfakta om mig

2009-06-04 @ 19:56:35
  • När jag har tråkigt så börjar jag tokstäda till gammal musik från 2004 och neråt.
  • Innan jag går utanför ytterdörren så står jag oftast och gör en liten dans till musik i mitt huvud innan jag känner att jag är redo att gå.
  • Jag sjunger på tokiga låtar med allt för tokiga texter, tex "brush your cät with a hät or else he will get flät"
  • Jag älskar att klia mig själv på ryggen med en gaffel, det bästa som finns!
  • Jag är ute VARJE helg, oavsett om det är krogen eller fest eller bara dricka sig lite.
  • Jag är jätteslarvig med p-piller så jag har larm på mobilen som påminner mig om att ta ett om dagen. Och ibland funkar inte ens det.
  • Jag föredrar mIRC istället för msn.
  • Jag brukar flörta med fula/ensamma/outcast killar på krogen pga sympati.
  • Jag säger att jag hatar en viss låt men sen när jag kommer hem så lyssnar jag på den låten på repeat.
  • Jag spelar samma spel flera gånger, fast jag har klarat ut det, bara för att slå mitt senaste tidsrekord.
  • Jag har skitsvårt för att bli vän med tjejer för jag vet inte hur jag ska konversera med dom.
  • Jag har svår separationsångest. Kan tex inte kasta en bok som jag inte läst eller kommer läsa, sälja ett spel som jag spelat 500 gånger osv.
Kanske kommer på mer sen!

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test