Min dröm

2009-06-10 @ 12:40:58
Jag drömde om hundar i burar och alex som opererat sig och han försökte hitta mig och jag försökte fly gång på gång. Men han hittade mig när jag försökta simma över till en ö eller liknande och simmade ikapp mig och fångade mig.
Jag känner fortfarande hur arg jag var i drömmen på honom (as irl) och jag vart bara mer och mer arg på honom när han hittade mig och bar mig i sin famn upp på land, sedan säger han något vilket jag inte kommer ihåg helt utan minns bara att han säger "håll i dig hårt" och jag klamrar mig fast och en otroligt stark vind kommer och försöker blåsa omkull oss, och jag ville ju inte i vattnet igen för jag var kall och frös.
När vindarna slutat blåsa så sätter han ner mig och så ser jag hur han sträcker ut sin hand mot mig som för att ge en gest åt mig att ta den för att göra allting bra igen, men istället så skriker jag åt honom och berättar hur mycket han har sårat mig och allt jag känner bara flyger ur mig och han vänder sig om och säger förlåt, sedan går han därifrån och låter mig vara.

En tyngd släpptes från mina axlar, och jag kände mig så lättad. Sen vaknade jag.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test