Min dröm

2009-06-13 @ 12:59:32
Drömde att jga var på väg någonstans på en flygplats med Alex (brushan), England (Mattias) och nån mer, och medans vi springer runt med packning osv så kommer det fram en man till oss som såg ut som Sayid i LOST och han började berätta hur vacker jag var och frågade om jag ville göra han en liten tjänst så jag frågar vad och han säger att han skulle vilja ha med mig i sin dokumentär film om Tjernobylolyckan. Så jag säger ja, och han börjar genast klä mig i ryska kläder och sånt skit, och måla röd färg med sina händer på mig (ingen aning om varför dock för jag såg ut som en indian typ) och precis när vi går ner i ngn sorts källare på flygplatsen så försvinner han och han är helt borta och då kommer polisen och berättar att han är en bedragare och att vi borde akta oss för honom osv.

Det var första delen av drömmen. Efter att polisen hade kommit så är jag helt plötsligt en rookie polis med en skitsnygg partner som är lite äldre än mig och vi är ute på ett uppdrag. Och det var att hämta upp två stycken som höll på med något olagligt eller liknande, och de två personerna bestod av en gammal tant som var typ.. pedofil eller nåt, väldigt läskig och skulle hela tiden ta på mig, jag behöver kanske säga att hon hade typ tappat största delen av sina tänder pga alkohol och hon var riktigt ruskigt gammal. Den andra var ty pen tonnåring som var flintskallig och smal som en cancer patient och sa inte ett ord utan satt stilla hela tiden.

Medans vi satt i polisbilen så säger jag åt min partner att jag sätter mig vid andra ratten på andra sidan bilen (alltså fanns ingen bagagelucka utan det var en till ratt och sånt där) och min partner skämtar lite "hah, är du trött på mig nu" och jag svarar "nejdå, jag måste bara bort från henne" och pekar mot tanten.
Så medans jag går ut ur bilen så kan jag inte gå in i andra änden för bilen är typ fast i en vägg och man måste gå runt för att komma in dit, och då springer min partner ut ur bilen och så kommer det typ fler folk (ally's såklart) och dom börjar i panik att säga åt mig att fly, för någon kille är efter mig och jagar mig. Så vi springer ner för en trappa i ett varuhus och börjar komma ifrån varandra ju längre vi sprang och vi sprang genom dörrar och dörrar och jag såg hela tiden hur den här killen låg hack i häl på mig, och jag försökte finta honom och gömma mig och sånt. Men han fick tag i min arm när jag sprang in i en dörr som hade en skylt ovanför sig som sa "Gecc-o-door" eller nåt sånt, och jag slår mig ur hans grepp, sen vaknar jag.


Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test