brothers in arms

2009-06-21 @ 17:26:01
Sitter nu och chillar till Dire Straits - Brothers In Arms. Idag har jag inte gjort mycket alls, var ute en stund med Alle och Este men gick hem nästan direkt då mamma ringde och sa att maten snart är klar och jag var ju vrålhungrig så.

Igår mådde jag som en rutten kamel, orkade knappt gå upp ur sängen för att ens gå på toa och jag kunde inte sluta häva ur mig alkohol och all sorts vätska/föda jag haft i mig. Hemskt med andra ord. Sen mensvärk på det! Wunderbart.

Men fredagen var helkul :D Började klockan 15 hos min moster där vi åt sill och nubbe, och grillade sedan grillspettar och åt mer, och gud vad mätt jag var! Och gud vad full jag vart sen, drack halva min platta (kunde dricka mer men orkade inte släpa på plattan, så ni vet. haha!) sen kom Miriam och Marre med folk hem till min moster och söp lite där med oss och familjen och Coffes kompisar + flickvän, tills Kim (mitt ex) ringde mig och sa "Vartfan är du då, jag har väntat en timme på dig och dina vänner!" så vi drog dit direkt efter och det var en riktig kanonfest, som bara han kan fixa bör jag kanske lägga till ^^

Var massa folk, både nytt och gammalt vilket var kul :) tråkigt bara att Marre började må dåligt så han och Miriam drog, så då var det jag och Belle kvar, tills hon vart hämtad och då var jag ensam och hookade med Kim resten av kvällen haha. Men vi hade det kul och kastade ut alla runt 03 typ, då vi drog på en promenad och mötte Coffe som var på väg hem för att hjälpa pappa jaga katten som "rymt".

Egentligen så kastade pappa ut katten för hon är kåt på honom och han var full, så då var han ju tvungen att hämta in henne igen vilket var praktiskt taget omöjligt haha. Men pappa Coffe och Kim fick tag på henne efter mycket om och men, och jag har aldrig sett en fulare blöt katt i mitt liv! Garvade så jag trodde jag skulle dö!

Efter kattjakt så drog jag och Kim hem till hans morsa igen och däckade i deras kuddhav med tvn på och dagen efter mådde jag värre än vad jag förtjänade, men hjälpte honom städa lite iallafall ,sen satt vi på altanen ett tag och drack lite sprite innan jag drog hem och åt kebabrulle och dog i sängen, hah.

Allt som allt så var det en underbart kul dag/kväll och längtar tills nästa gång han gör av sig för mer party lol. Hörsdå, och nästa inlägg innehåller bilder från fredagen!

Comments
Postat av: Skatboii

Fräckt, ingenting slår en redig bakfylle. Eller?

2009-06-21 @ 20:20:02

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test