arbetsförmedlingen
2009-06-23 @ 11:40:16
Nu tillhör jag inte arbetsförmedlingen längre utan dom varslade över mig till arbetslivsresurs vilket verkar som ett mycket bättre val för mig :D och min gruppchef Lena Brangel är hur kul som helst ^^ tror verkligen jag kommer trivas där.

Efter mötet så gick jag ner mot stan och köpte mig en cola för o kyla ner mig från morgonvärmen och tog en Metro tills bussen kom. Metros horoskop var lite läskigt, läste drakens år (är ju född då) och det brukar stå vilket årtal det gäller för dagen och så stod det 1988, som är mitt födelseår, och så står det: Släpp taget om din älskade.
Så jag gjorde det.

Och även fast jag ibland tänker på honom (vilket också kan bero på smset jag fick igårnatt av han) så känns det inte lika mycket ångest och illska. Skönt. Men tar ett bra tag innan (om jag ens) kan bli vän med honom med tanke på det som hänt.


Nu ska jag leta fram min bikini som har haft vintersemester och sola lite på balkongen, hare!

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback

RSS 2.0
Test