090629

2009-06-29 @ 11:44:12
Fick svar på mitt mail till Christina Nerin från Sysselsättning & Försörjningh hon sa att hon skickat avslag på min ansökan om försörjningsstöd för jag inte "gjort allt jag kan för att få försörjningsstöd", dvs inte skickat in försäkringspapper för att jag går på arbetslivsresurs.
1, jag har inte fått papper därifrån på ett BRA tag (närmare 4 månader)
2, hon skickade dom tillsammans med mitt avslag, hora.

Så nu har jag fyllt i alla de papprena oc hska få dom underskrivna imorgon när jag går på mitt veckomöte på arbetslivsresurs, sen så får jag mina pengar snarast hoppas jag. Får då pengar för 4 månader.
Alltså 135kr per dag, för 4 månader blir runt 16k om jag räknade rätt. Dock verkar det som en jäkla summa och jag vet inte om jag får den direkt eller uppdelad och jag vet inte allt för mycket, så jag ska kolla det imorgon.

Igår så spelade jag brännboll med massa andra på fridhemsplan. Det var askul! Sist jag sprang sådär mycket måste vart typ i 7an eller nåt då vi hade Bäckby OS på Bäckbyskolan (då jag sprang hela 400meter och kom fyra!) så träningsvärken är inte att leka med idag så jag ska stretcha lite och må bra. Längtar faktiskt tills vi ska spela igen :p Garvade ju konstant åt min bollrädsla. Så fort bollen kom åt mitt håll när mitt lag körde ute så hörde man mig skrika i panik "NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!" samtidigt som jag försöker fånga bollen, men missar. Plus att jag kastade alltid snett när jag skulle föra bollen vidare till brännaren.

Långt inlägg, talk to you laterz aligatorz

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test