090627

2009-06-27 @ 13:42:15
Fortfarande inga pengar från soc, vad är problemet?

Igår var en kul kväll :) började med förfest hos Este med massa folk och hade det skitkul, tills jag och alle och paola drog till stan och tabasco där mor och far och en massa folk var, fortsatte dricka där och hade ännu roligare, tills alle och de andra av förfest-gänget drog och jag stannade kvar med Kullis och Oskar osv, och sen drog vi till Vasa där det var mer folk! Och så köpte vi langos ^^ vilket satt hur fint som helst i magen på fyllan!

I vasa hände inte mycket, pissade mycket, snackade med poliser mycket haha. Till klockan blev mycket och jag förlorade pengar och cigg så jag och Kullis och Oskar bestämde oss för att GÅ hem. Innan löga tappade vi bort Oskar som skulle kissa men försvann så vi fortsatte gå. Vid statoil så får vi sms från honom "Jag har fått fitta, hörs imorgon" så han ordnade sin kväll :p

Var tur att Kullis hookade med mig hem så jag kom hem säkert ^^ skitsnällt. Och på vägen pratade vi om allt mellan himmel och jord, och skrattade åt hans askassa humor! typ vid varje skog så kom kommentaren "Ey.. den här busken är fin, ska vi ha kul där inne?" hahahhaha. Fan va det lät kul med hans tillgjorda dialekt och peddomin lol.
Så hemvägen bestod at urkass humor, prat om Tatiana och diskussioner om hur olika tjejer och killar är. Tex så måste killar tydligen pressa fram pisset när dom ska kissa och vi tjejer bara låter det flöda. INTRESSANT! :D

Idag mår jag bra faktiskt, lite småhungrig på skitmat, och så ska jag köpa nya skor. Och så äre Rev Run maraton, woho! Hörs då

Comments
Postat av: Miriam

Svar: Haha det var fan inte så mycket positivt igår ;P

2009-06-28 @ 00:08:11
URL: http://pequena.devote.se

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test