the Me i used to be

2009-07-27 @ 22:17:10
Jag är så trött på människor som bara tänker på sig själva och beter sig som idioter.
Folk som ringer och frågar endast om skjuts för att dom ska någonstanns, men dom hör aldrig av sig annars. Folk som ringer bara när dom mår dåligt och vill ha cigg av en, fastän dom kan köpa ciggen själva. Och när man gör sig "besväret" att åka hem till dom så gömmer dom sig på ett rum vid datorn.

Visst, jag är datanörd, jag spelar så fort jag vaknar på morgonen tills någon ringer och säger "Hej hopp nu ska vi ut!" Och då stänger jag helt enkelt ner. När jag får gäster sitter jag inte vid datorn och ser otrevlig ut utan jag sitter med gästerna och är social.

Snälla nån, finns det inte en kurs man kan gå på hur man beter sig mot vänner? Finns det en kurs där dom lär ut hur man inte är egoistisk?

Har dom en kurs som lär folk hur man är snäll? För jag börjar tröttna på allt gnäll på Emeliès bil, speciellt på dom som inte ens har en egen bil. Assholes.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test