Utmanad

2009-01-18 @ 22:50:22
Ja har blivit utmanad av Jossan.

Regler:
1.Länka till den som taggat dig
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

1) Jag har svårt att hantera mitt alkoholintag ibland.
2) Jag överanalyserar ofta sånt som folk säger till mig.
3) Jag använder alkoholen för att fly från mina problem.
4) Jag är avundsjuk på min bästa vän ibland.
5) Jag är rädd för att flytta hemifrån, samtidigt som jag vill det.
6) Jag är sjukt jävla lat.
7) Jag är absolut inte osäker angående min kropp.

Jag utmanar
Emeliè
Evelina
Johanna
Lotten

and that should do it.

Comments
Postat av: lotten

meh...jag vet ju inte hur man gör sånna dära länkar o taggar juh..help?

2009-01-19 @ 11:38:32
Postat av: Anonym

ooh, okej ^^

2009-01-19 @ 16:37:32
URL: http://jnorelius.blogg.se/

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test