Rubrik

2009-01-04 @ 13:14:05
Skatis om Lördag:
Inget illa menat nu, men försöket till att hölja hela grejen med att du saknar någon och känner för någon i mystik känns en aning misslyckad...

Det ger något slags oproffsigt intryck, som att du snarare vill skylta med att du saknar personen men inte riktigt vågar köra det fullt ut.

Det är önskvärt att, om du inte kan göra det ordentligt, helt enkelt skippa sådana halvmesyrer. Men tack ändå.

Svar:Haha, jag kan inte sluta fnissa för du har så totalt rätt när det gäller det där.  Jag ville skylta med att jag saknar personen, och förlåt om jag inte gjorde det fullt ut. Nästa gång vet jag! 



Nu över till gårdagen, som spenderades hos Marre där det var fest. Och det var askul, som vanligt :D Lite nytt folk som utlovat, och lite gammalt folk och stämningen var bra som vanligt.. Senare idag ska jag över till Marre igen, med fler från gårdagen för att fortsätta partyt ofc.  Sen någon gång under dagen så kommer jag skriva ett såntdär "Column" inlägg, se fram emot det! Det handlar om svartsjuka denna gång.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test