Min natt

2009-01-14 @ 09:49:40
Nu har jag vart vaken i en timme och sitter nu och drar ner 21 filmer till hddn.
Vet inte varför jag vaknar nu för jag känner att jag skulle kunna sova mycket längre än vad jag gjort, gick ju och la mig runt halv 2 inatt.

Och någon gång runt 02 så ringer min mobil, och innan jag svarar så sitter jag bara och stirrar på mobilen, ringsignalen blir högre och högre, mina bröder tittar på mig med frågetecken över sina huvuden, medans jag försöker urskilja vilket öra som är vänster. För i drömmen jag hade precis innan mobilen började ringa så fick jag inte svara i vänster öra (f.ö så har jag trott att höger öra har vart vänster tills nu). Vet inte varför jag inte fick svara i vänster öra, men det kändes som att jag måste svara i höger för det var som en pusselbit från mobilen som satt där, och jag var tvungen o sätta mobilen på rätt öra för att återställa ordningen. Jag vet inte, det var konstigt iaf.

Iaf, när det ringde så frågade jag hur mycket klockan var, så sa han "två" och jag far upp ur sängen för i mitt huvud var det ju morgon, och jag var försenad som fan, min klocka hade inte ringt etc och alla såna tankar for runt i huvudet på mig samtidigt som jag sprang runt i lägenheten som en förvirrad kanin, tills jag frågar ".. på morgonen?" och han svarar "Nej på kvällen". Jag går då långsamt tillbaka till sängen och säger "Ja men då ska jag däcka i sängen igen. Hejdå" och klickar.

När jag då somnar om så drömmer jag att hela stan var fullproppad med folk för att Sarek skulle spela utanför Lindex på stora gatan. Men den ena tjejen (Sara?) var försenad, så medans vi väntade på att hon skulle dyka upp så går jag förbi Café Stugan och där på uteserveringen sitter Andrés med Joseph och äter något, så jag slår mig ner och beställer finhackad melon som jag sen äter på en planka. Senare dyker Emeliè upp och en massa andra och vi går mot Lindex för att kolla Sarek, men jag vaknar av att jag får sms från tele2/comviq som säger "Din prisplan har nu ändrats" och jag har inte comviq kompis längre.

Comments
Postat av: Emeliè

Du skrev aldrig vem som ringde ^^Och förövrigt är du lika sjuk som mig!

2009-01-14 @ 14:25:44
URL: http://ingenlust.blogg.se/

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test