Min helg

2009-01-26 @ 17:19:24
I fredags runt klockan fem gick jag och Emeliè en promenad och sen till ica för att köpa lite gott till kvällen, då vi skulle se på Let's Dance hemma hos henne. När vi vart på ica så gick vi hem till henne och så skulle vi laga mat, fast det var mer hon som lagade maten :D haha. Som ni alla vet så är jag helt värdelös i köket. Men jag klippte upp bacon förpackningarna iaf!
Det hon lagade var baconinlindad fläskfilé med potatisgratäng, sås (minns inte vad den hette) och sallad! Det var supergott, som alltid när hon lagar mat :)

När maten var klar så gick vi till övervåningen för att äta samtidigt som vi såg på Let's Dance, och när vi käkat klart vart det såklart till att hugga in på chipsen o colan ;) moahaha. Och så gjorde vi såklart massa roliga videos med hennes laptops webcamera! Bland annat så var hennes näsa med xD hahahha!

Och i lördags så tog jag det lugnt hela dagen tills vi skulle ut på krogen, jag jonas marre raffa alex och este. Este var den som stod för förfesten, även om det bara var jag och alex som kom dit och jag har ingen aning om hur det gick till, men vi mötte upp de andra på stan iaf.
VI drog som vanligt till Konrad innan kl 22 för att komma in gratis och bara betala garderoben som är 20kr. Var ganska segt där inne och så var man ju nykter och då vart det inte roligare.. Men efter krogen, runt 01 så drog vi till donken för att folk skulle äta. Synd att man är fattig! Men då ringde jag pappa och tänkte höra vart han var och kolla läget, för han var nämligen på ormberget hemma hos Reine och festade, så då sa Reine åt oss att ta en taxi dit för han var tvungen o träffa Alex som pappa tydligen snackat om hela kvällen. Så det gjorde vi! Väl där så vart det bestämt roligare, för vi vart bjudna på sprit och vin och man vart lite salongsberusad och Reine styrde musiken vilket var fantastiskt! Han hade ett djbord och allt, så musiken var perfekt!
Vi stannade där tills klockan 6-7 på morgonen innan vi fick tag på en taxi och åkte hem till Rebecca på Gidde och sov kvar här då hon var i Ludvika över helgen. Sen har jag bara vart här med Alex tills idag, ska väl hem snart eller senare.

Jobbigt bara att tiden gick för fort när man var här för tanken var att jag skulle hem och gå en promenad med Emeliè men nu är det försent.. Ska gottgöra henne rejällt. Funderar på nästa helg faktiskt. Har något speciellt planerat, som jag inte kan skriva här då hon läser min blogg dagligen, eller varje gång jag skriver. Men jag kan lova att det är något alldeles extra!

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test