Hemma hos Becca

2009-01-14 @ 16:53:21
Nu sitter jag hemma hos Becca, med Alex. Han bor ju här tills inte mycket längre, då han ska flytta så fort han får tag på någon med körkort och släp så han kan hämta en säng och flytta ut.

Tidigare var jag nere på stan. Tanken var att åka ner tillsammans med Marre så vi kunde fixa arbetsförmedlingen och SOF tillsammans, men när jag var på väg för att möta honom på bby c så ringer han och säger att han måste hem direkt för hans mamma ringde honom och sa att något hade hänt och han måste hem fort som fan. Hoppas det inte var så allvarligt som det lät, för det är ju alltid lika hemskt när något händer ens vänner och familj.
Så jag begav mig hemmåt igen för att ringa pappa och säga att jag diskat och tvättat så han kunde ge mig pengar så jag kunde fylla på mitt comviq kompis som f.ö tog slut imorse. Det fick jag och sen drog jag ner på stan. Busenkelt att fixa arbetsförmedlingen, fick min handledares nummer som jag på något sätt har missplacerat tidigare. Så imorgon kommer jag ringa henne och boka nytt möte, för jag missade det första mötet. Efter arbetsförmedlingen så lunkade jag vidare i min ensamhet till SOF för att få tag i Christina Nerins nummer, för jag måste boka nytt möte där med men dom hade tydligen stängt för alla var på möte. Och jag orkade verkligen inte sitta där och dega och sen köa för att hålla på. Nejtack, så jag drog mig mot bussen för att åka hem hit. Träffade även Raffa och Jens på stan, så vi småpratade och härjade som vanligt.

Fick även två roliga samtal när jag åkte bussen hit, ett var av Fredrik (som ringde mig inatt klockan 02 ungefär, för Emeliè som undrade), och det ena var såklart av frugan själv : Synn bara att mitt batteri på mobilen är så gott som dött just nu för jag hann inte ladda den innan jag skulle åka.. Men jag överlever! Ska väl dra mig hemmåt snart kanske. Ska inte sova över iaf, för jag orkar nog inte lol. Jag orkar inte sova över, bra ursäkt. VI hörs.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test