Gamla bilder

2009-01-29 @ 16:55:02
För ungefär två-tre dagar sen så kopplade jag in en hårddisk (hdd) i den här datorn, från min egna dator som annars bara står och tar plats då nätverkskortet är pajj, och med den hddn så medföljde bland annat the sims och anime serier och såklart GAMLA BILDER!
Så jag tänkte att jag postar lite gammalt här så ni får se :)



Okej.. Sry blir inga bilder för det är något fel, vet inte om ni har samma problem.
När jag laddar upp en bild så går det galant att välja fil men sen när jag klickar på "Ladda upp" så kommer jag till Internal server problem eller vad det står, och bilden laddas inte upp. Väldigt mysko.

Kommentera om ni har samma problem.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test