Frågor och Svar

2009-01-22 @ 02:31:47
Utseende
Storlek: 170 cm
Kropp: Medel
Stil: Mig själv
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Brun

Livsstil
Civilstånd: Singular
Sexualitet: Heterosexuell
Rökning: Röker regelbundet
Alkohol: Dricker ofta
Barn: Nej, men jag vill ha
Djur: Ja
Sysselsättning/studier: Student från IT-Gymnasiet, Nätverk. Aktiv arbetslös
Studienivå: Gymnasium
Inkomst: Socialbidrag/extrajobb
Du är här för: Mig själv

Personlighet
Jag gillar:
 Att läsa böcker, titta på filmer/serier och spela tv-/data spel. Gillar också att umgås med kompisar och festar så gott som varje helg.
Jag ogillar:
Att gå upp tidigt på mornarna och åka iväg till skolan, och jag ogillar vintern, för den är kall. Ogillar också när det går dåligt på spel, eller varför inte i självaste livet.
Mina intressen:
Datorer, böcker, tv-/data spel, festa. En hel del mer som jag inte orkar skriva ner.
Jag följer modet så gott som jag kan, och jag tycker jag är ganska bra på att ha koll på vad som är inne och vad som är ute. Får såklart hjälp av mina tjejkompisar för att vara så uppdaterad som möjligt inom mode.


Har ni egna frågor till mig, skriv och jag svarar i nästa inlägg. Hur personlig som helst, hur ytlig som helst.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test