cpcpcpcpcpcp

2009-01-02 @ 22:02:38
Jag är så sjukt ruskigt cp irriterad just nu. För det första så kan jag inte sluta nysa, för det andra så hänger min lugg och kittlar mig på kinden, för det tredje så är min dator cpcpcpcpcpcpcp och för det fjärde så är internet skitseg och det beror ju såklart på datorn och för det femte så är mitt tangentbord cpcpcpcpcpcpcp för att varje dag så beslutar den sig för att en viss tangent ska vara extra seg och det är nya tangenter varje dag och idag är det J. cpcpcpcpcpcpcp

och för det femte så verkar ingenting gå min väg idag och det är så jävla mycket som snurrar* runt i huvudet på mig och jag vet inte vad jag ska göra av det, om jag nu ska göra något åt det. Ska jag låta det snurra runt, ska jag ta ett chillpill** o sova, eller ska jag se på serier, som ändå får mig att tänka mer på snurriga saker, eller ska jag skita i om det går åt helvete och leva ändå***?

* Ja det är en hel del och jag vill inte skriva det här, nejnej. Är bara en person som vet och får veta tills vidare
** Jag tar inga piller det är bara något man säger som att "lugna ner dig ett par hekto"
*** Inte bokstavligt talat, för jag tänker inte dö. aldrig, never, nono. jag gillar livet för mycket. och jag är inte emo

jag hoppas morgondagen är bättre. faktiskt. tack. hejdå.

Comments
Postat av: hemlig som fan

Tack, och hej!

2009-01-03 @ 02:50:53

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test