what it is

2009-02-15 @ 16:10:14
Idag mår jag skit i psyket och jag vet inte vad det är, känner mig helt nere bara. Har också lite glada nyheter, som egentligen är old men som jag inte ännu skrivit på bloggen och så har jag en ny glad nyhet, men det får ni se sen. Har hittills idag peppat scrubs säsong 8, är på avsnitt 5. Så den här veckan har jag sett från säsong 4-8, kyligt.

Senare ska jag också installera om datorn, tror jag nog allt. Det jobbiga är väl att jag måste flytta över saker till externa hddn, tex bilder och lite musik. Eller om jag bara fixar delat nätverk och så mellan våra datorer så jag flyttar över allt till den. Det får vi se. Sen har jag lite bilder från i fredags också! Dom kommer här:



Och i lördags var det alla hjärtans dag firande, vilket vi kände oss lite patetiska på då vi satt där singlar (utom jag då) med post-it's i pannan och försöker gissa oss fram till vilka vi är. Men kul hade vi iaf :) Och jag lagade en kanonmiddag åt mig och Jack. Det blev kroketter med fläskfilé och bea sås, fniss! Jag kände mig så underbart bra när jag gjort klart maten och det faktiskt smakade gott!

Sen första glada nyheten som inte är gammal är ju att Alle har kommit hem och jag kunde inte sluta fnissa och le när jag såg honom :D Saknade nog honom mer än jag trodde faktiskt.

Den andra glada nyheten som är lite old är att jag och Alex har vart exklusiva/ett par sen den 30e Januari! GRATZ! Yeah (: Kan nog erkänna att han är som en sorts drog, och den bra sortens drog. Men det kan jag gå igenom sen eller så haha. Tror jag ska ringa honom nu och se vad han har för sig, hare!

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test