topic

2009-02-28 @ 00:44:55
Jag mår fan inte bra. Mådde bra när jag och Emeliè var på middag och åt på stan (cafe stugan), när vi var på krogen och hade kul och spionerade lite på Alex oh sånt. Det var kul på krogen tills allting blev avdankat typ, varj u hög på koffein och det började dra sig ur kroppen och vi åkte hem. Jag är hemma hos Snigel nu där Alex bor. Han är full.

Alltså, känner som fan för att dricka, dricka dricka. Jag orkar inte bli såhär helt plötsligt. Och inte vart det bättre av en jävla fittrandom brud som hälsade på Alex och kysste honom?! Alex puttade bort direkt och pekade i panik mot mig och sa "ey, nej!! det där är min tjej *peka på mig*"
Hon går fram till mig, leende, och sträcker fram handen som för att hälsa. Jag tittar nedlåtande på henne med ett hånleende och skakar på huvudet. Hon tar bort handen och går. Jag är bara glad att jag inte var full för då hade hon fått en spark i ansiktet medans jag står och slår sönder hennes pretty-face. Så jävla mycket avsky kände jag för henne. and she wouldn't see it coming.

Nu ska jag sätta på lite musik och jag vetefan. Försöka låta bli vinet som står i hörnet kanske.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test