rollercoaster

2009-02-26 @ 18:08:58
Vet inte om jag sagt det här förut men i musikvägar så går jag som en rollercoaster. Upp och ner, åt sidan, runt runt. Jag lyssnar på det mesta och det mesta lyssnar på mig. (fniss)

För ungefär en vecka sen var jag helt nere i 80-tal och sån musik. Nu är jag helt inne på hardstyle, once again. Jag kan inte motstå känslan av all bas som får mitt bröst att dunka i takt, känslan att bara vilja hoppa runt som en jävla maniac är oemotståndlig. Jag längtar tills lördag då jag får höra Raffa spela upp lite av denna underbara musik (: Och så har jag själv tankat en hel del hardstyle till datorn. Spotify verkar inte ha så mycket av det så..

F.ö så skriver jag skitsegt och jag vet inte varför. Jag blandar ihop tangenterna. Det är något på tok.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test