personligt brev

2009-02-23 @ 12:19:14
Hej jag heter Rebecca Edlund och jag är 20 år fyllda. Sommaren år 2008 tog jag studenten från IT Gymnasiet här i Västerås. Just nu är jag jobbsökande samtidigt som jag jobbar som timanställd vikarie på Oliver Twist i Västerås, där jag hänger in jackor i garderoben.
Mitt största intresse är datorer och mjukvaran i datorn, men jag gillar också att umgås med vänner samt familjen. Jag tillbringar gärna mina dagar på ett café inne i stan och jag älskar att träffa nytt folk, speciellt på en utekväll inne i stan.
Som person är jag väldigt positiv och glad, ser allting från den ljusa sidan, och är social av mig. Det har gjort att jag har lätt att träffa nya människor och komma överens med arbetskamrater. Jag är också organiserad och tar gärna eget initiativ, kan jobba ensam såväl som i grupp.

Jag söker jobbet som croupier/dealer för jag ständigt söker nya utmaninger och tyckte genast att detta verkar som ett roligt och intressant jobb. Jag har inte tidigare jobbat inom den här branschen, men jag är väldigt intresserad efter att ha läst eran annons på arbetsförmedlingens hemsida.

Hoppas att Ni finner mig intressant och att jag kommer vidare till en intervju!
Har bifogat mitt CV och ett foto från i sommras på mig, hoppas att det går bra.

Med vänliga hälsningar,
Rebecca Edlund.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test