Min dag

2009-02-10 @ 19:50:40
Imorse såg jag på Twilight, äntligen! Och jag kan säga att jag gillar filmen, men den skulle vart bättre om jag inte läst boken faktiskt. Var ganska besviken på en del skådespelare, som tex han som spelar Edward, men det kom jag över ganska snabbt då jag vant mig vid att se honom på varenda nyhet osv pga hans berömdhet han fick av filmen. Sen kom jag in i känslorna jag kände när jag läste boken och vart väldigt emotionell. Längtar redan tills nästa film! Btw så är Jacob en jävla indian. Jag hade totalt förträngt att han är indian i böckerna, eller åtminstone härstammar från en indian-stam, så då vart jag lite fnittrig.

Gick och la mig runt klockan 07 imorse, sov till klockan 12 då Emeliè ringde mig och jag var helt stissig, och somnade sedan om till klockan 13 då jag gick upp och klädde på mig för att gå på promenad en halvtimme senare med tösen lilla. Vi gick en timmes promenad runt skälby och kollade på de nya husen och pratade om lite allt möjligt, men mestadels hennes skola och körkort. Jag har ju inte så mycket att prata om så jag lyssnade gärna på vad hon hade och säga!

Sen kom vi överens om att fira alla hjärtans dag hos henne på lördag med lite folk, och Alex såklart. Då ska vi bland annat sjunga singstar!

Och nu har jag inte mycket mer att tillägga, och har jag det så blire väl ett till inlägg. På återseende.

Comments
Postat av: knivlisa

Åh tack!jag är glad att du hittade min blogg..

2009-02-12 @ 21:38:10
URL: http://knivlisa.blogg.se/

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test