Just another monday

2009-02-16 @ 23:18:19
Vaknade imorse klockan 09:00 ungefär av att Snigel och Alex härjade så jag tänkte att det skadar väl inte att gå upp då heller. Så gjort och sagt, med mycket segande, så bestämde sig jag och Alex att åka ner på stan så han kunde byta från Handelsbanken till Swedbank, och så passade vi på att gå till UM så jag kunde boka tid för att testa mig för STD's, as usual. Tror nämligen att jag åkt på klamydia igen eller så är det ännu en vanlig urinvägsinfektion, men det visar sig. Klamydian har jag isåfall fått från Alex har han berättat så han ska fanimej också testa sig, och där med basta!
Nog om mitt kön och sexliv.

Efter stan åkte vi till Erikslund och besökte Hundman där han köpte spån till sin råtta, började bli lite smutsigt i hans bur (LILLA BUR), och så kollade vi lite på större burar åt honom, då den råttan är bra fet!
Efter det väntade jag med honom tills bussen kom, tänkte att jag kan lika gärna gå hem då jag bor så pass nära och lite frisk luft skadar ju aldrig. Och medans vi väntade på bussen så började en gammal söt tant prata med oss och visa oss sin pyttelilla portmonnä :D asgulligt! Sen ville hon bjuda oss på semlor, för hon hade precis ätit sina livs godaste semlor på ett ställe i närheten, men vi tackade artigt nej, och då började hon prata om sitt barnbarn som var 16/17 år gammal :)

Annars har inte sådär jätte mycket hänt idag, somnade runt 18 när jag slog på Underworld, vaknade strax innan 20:00 och satte mig vid datorn. Sen töjde jag örat också till 12mm, så Alex kan få tillbaka sin otroligt jobbiga drake till töjning. Den saken fastnade fan överallt! Sen har jag införskaffat mig F.E.A.R 2 Projekt Origin, och en dokummentär om Tjernobylkatastrofen då vi kom fram till att jag behöver lite mer almänbildning när vi var på stan. Så då kör jag!

Comments
Postat av: Josefin | Shadyblonde

Sv: hehe ja exakt ;)

2009-02-17 @ 20:04:00
URL: http://shadyblonde.blogg.se/

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test