Inflyttningsfest!

2009-02-13 @ 15:37:51
Ikväll är det inflyttningsfest hos Olov och Maria på hammarby :) Det ska bli roligt att se hur dom bor nu. Och såklart kommer det bli så himla kul att träffa Alle igen! Han kom hem från spanien igår, efter att ha vart där i 2 månader, så jag känner lite pirr haha ^^ vad larvig jag är.
Så snart ska jag ringa Alex och bestämma att vi möts på vägen till festen med Emeliè, sen ska jag duscha och välja ut vad jag ska ha på mig för 17:30 ska jag hem till Emeliè och göra mig iordning, like old times :)

Och förresten, jag garvar som fan åt den här videon, så ni måste kolla! "WÖHÖ!"


Comments
Postat av: Simon M.

Hihi Japp! Kommer bli en grym kväll :) Ses!

2009-02-13 @ 15:56:11

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test