frisyrer

2009-02-19 @ 23:42:04
Ni kanske inte visste detta men jag behöver en seriös klippning och det kommer bli kort, såklart, då mitt hår faller sönder sakta men säkert. Och jag har googlat runt lite men tror jag har hittat det jag vill ha. Jag vill ha Victoria Beckhams frisyr. Ta mig inte fel, jag gillar inte människan för fem öre, men hennes hår kan jag ha. Inga problem. Och det som är skönt är att jag passar i alla frisyrer i princip, så det spelar ingen roll om jag har långt, mellan eller kort hår. BOYAH.
Annars har jag haft andra brainstormingar med Alex vid min sida. Hans ideér är .. Annorlunda. Bilder ser ni nere.

Först frisyren jag har bestämt mig för, nästan helt säkert.


Andra frisyrer jag har funderat på men inte riktigt känt mig helt nöjd med.


Frisyrer Alex tyckte.


Comments
Postat av: natalie

vågat :)

2009-02-20 @ 13:56:56
URL: http://mrskate.blogg.se/

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test