927450017

2009-12-22 @ 23:26:03
Så idag har vi inte gjort så mycket, eller iallafall inte jag. Sov typ mestadels när mor och far och farfar var iväg och handlade mat och julgran, sen när dom kom hem så åt vi middag (epic), och efter maten så diskade jag och mamma så jag och jack kunde slå in presenter :D vilket var awesome. sen hade vi lite lightsaber fight med julpappers rullarna som jag lollade åt ^^

Resten av kvällen satt jag och jack o kollade på tv, pratade trams och spelade guitar hero på min mobil tills jag vart supertrött och gick in och la mig. eller ja, jag sover ju inte nu men jag ska vilket minut som helst.

Imorgon vet jag inte vad vi gör men ni kommer få höra om det, peace.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test