58413996345

2009-12-17 @ 23:23:09
Julen närmar sig med snabba steg vilket jag tycker är helt underbart! Fick mig lite julkänsla tidigare idag, speciellt när jag tänkte på vart vi ska fira julafton! Familjen Edlund (förutom Coffe) åker till Skåne, Ystad på måndag för att tillbringa en vecka hos farfar och fira jul med min faster + man, vilket kommer bli så perfekt! En lugn vecka på landet med massa snö och julkänsla, att kunna sitta framför brasan och bara mysa!

På lördag ska jag och några vänner fira minijul, dvs dricka öl och umgås med förhoppningsvis skratt och happy times ^^ och imorgon ska jag er på stan och fixa mina papper så jag får pengar runt nyår, och träffa Joel såklart. Sen blir det hem för att städa.. Suck.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test