091222

2009-12-22 @ 11:38:27
Igår kom vi fram till farfar runt halv 12 eller så, efter en lång och jobbig bilfärd i dimma och snö. Men nu är vi äntligen här och vi vart välkomnade med macka och julskinka, mums! Efter maten så gick jag direkt till sängen och däckade, jag hann inte ens bädda med sängkläder förrns jag somnade haha.

Idag väckte pappa mig relativt tidigt, iallafall för att vara mig, så jag fick frukost och sen åkte dom iväg med farfar till stan och ska handla mat, julgran och presenter så jag bestämde mig för att stanna hemma eftersom jag inte gillar kyla och jag gillar att mina presenter komme vara en överraskning för mig istället för att jag vet vad jag ska få.

Alltså det är sjukt hur mycket snö det är här nere, det är ca en meter från marken, men det är varmare här konstigt nog än vad det är i västerås. Men en sak man får se upp med här är att om man ska in till stan så får man passa sig för vinden, för vinden kan driva snön ut på vägarna och då kommer man varken hit eller härifrån, vilket är lite jobbigt.

Och nu ska jag sluta blogga och fortsätter kanske imorgon om en rapport osv osv :) vi hörs och ha en bra jul!

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test