091209

2009-12-09 @ 12:10:33
En skitbra dag för det är Emeliès födesledag, så jag saluterar ett grattis till dig!

Annars så sitter min bror och laddar ner den nya patchen idag vilket är ganska sweet! Synd bara att våran dator egentligen behöver en ominstallation, men det är för framtida problem faktiskt, då datorn simmar på väldigt fint ändå. SÅ! Ny patch. Jag känner mig som en liten skolflicka som ska till disneyworld eller nåt :D Måste in och köra HC's så min cutey paladin kan få bättre healing gear så jag kan ersätta robin som healer i raids då han vill köra på sin hunter, OH YEAH. Men det får nog bli till senare idag eller till och med imorgon då min bror har raid typ hela dagen, vilket suger för mig men är skitkul för honom. Aff varför kan han inte köpa sin jäkla dator snart :/

Hm, annars har inte så mycket nytt hänt. Fick en voddler inbjudan av en främling häromdagen så jag testade det igår och det gick ju som det gick. Mitt grafikkort behöver verkligen bytas ut och jag hoppas mamma och pappa ger mig pengar till det på julafton. Igår hade vi ett veckomöte btw och jag borde egentligen åka ner på stan idag och skicka in papprena men jag gör det imorgon istället för det känns mer cool då. Hm, då får jag nog pengar ganska lagom till jul? eller nyår? aff. Hoppas Arti kommer till nyår btw, det vore sjukt kul! Och jag hoppas Billy slutar vara emo tills dess. Faktiskt.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test