Nu låter jag allt vara tills det ordnar sig av sig självt.

2009-08-06 @ 17:04:39
Det var mina sista ord i senaste inlägget, och tro det eller ej (!) så ordnade sig det med honom. Jag fick veta vad det var som hade ändrats tvärt och ja.. Allt är bra nu. Fattar inte hur världen funkar ibland, och det är väl lika bra det.
Skulle skriva vad det var som vart fel om det inte är tystnadsplikt, s'atteh..... Och så orkar jag inte helt enkelt. Nu låter vi det vara och slutar jinxa allt runtom mig.

Pappa har inte kommit hem idag iaf, vi vet inte när han ska komma hem från Ystad och det gör nog inte han heller. Men tänker inte direkt tjata på honom om att komma hem för han får vara där så länge han vill. Det handlar ju förfan om farmor.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test