angels

2009-08-31 @ 11:20:56
Sitter och peppar Within Temptation på Spotify just nu. Jisses, vilka minnen jag får rushande tillbaka. Både bra och dåliga, men jag gillar det.

Igår pratade jag med Honom :) och vi pratade om hur han hade det och sånt, och sen om filmer som vi vill se och han sa "Varför sa du inte att du ville se Inglorius Bastards, jag har ju massa gratisbiljetter!". Och hur fan ska jag kunna veta det ^^ så jag sa det och sa också att han kunde lika gärna ha frågat mig om jag ville gå på bio. Då säger han "Ja jag tänkte ju gå på bio med dig någon av sista dagarna innan jag åkte men du verkade vara så upptagen, sen gick tiden bara för fort.
Ååååh, varför frågade han inte bara, för jag hade kunnat avboka nått av skiten :D

Anyways så vart jag happi happi horsie. Nu ska jag peppa mer och wow till detta.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test