090826 - Gårdagen och Min morgon

2009-08-26 @ 12:09:49
Igår så var jag och Emeliè i björnöns 5km spår och vi gick/joggade hela! Det tog oss 50min och jag är nöjd som en sate, men mina smalben har en otrolig träningsvärk. Känns som att jag har slagit i båda eller nåt.
Efter promenaden så åkte vi till Jenny och låg på en gäsmatta och snackade medans Nicole (Jennys lillesyster) busade runt, sen kom Nina och satt med oss ett tag (Jennys mamma) tills hon gick in med Nicole för att ge henne ett par rosa princess klackskor.

Vi sitter kvar ett tag och sen så blir vi bjudna på middag, ås jag och Emeliè åkte hem och duschade o fixade oss och drog tillbaka dit för att äta en tjejmiddag (Johan var med på ett hörn ett tag också, Jennys lillebror). Drack en öl och ett glas vin och mådde finemang!
Efter maten drog vi vidare till djäkneberget och visade Jenny fenomenet i den där ån med vatten som sprudlade. Hon skrattade. Vi gick till lekparken och busade runt med flumm i tankarna och sen gick vi och satte oss på ett hörn och snackade. Kvällen slutade hemma hos Jenny framför tvn och lite tjejsnack och sånt.


Nu imorse när jag vaknade så minns jag lite ur min dröm. Jag var en väldigt snygg man som var konstnär och målade av objekt såsom kvinnor. Sen kom en tjock thailänderska med världens största tuttar och jag vaknade med tanken "uhhhhhhhhh."
Efter ett tag går jag och borstar tänderna och så hör jag ett konstigt ljud som lät ungefär "schhhh" och jag blir skiträdd för det är bara jag som är vaken, Jack sover ju. Så jag stänger av vattnet och lyssnar ett bra tag och hör inte ljudet igen. Men när jag fortsätter borsta tänderna så hör jag det där ljudet igen. Upptäcker då att det är jag som låter när jag andas med tandkräm i käften.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test