090821

2009-08-21 @ 16:53:09
Sjökrogen ikväll.

Hade ett äventyr förra helgen. Tappade min väska och jag fann den inte hos min moster där efterfesten var eller i Fredriks bil som skjutsade hem mig och markan. Så jag vart orolig. Gick till Mcdonalds och frågade om dom hittat den då det var där jag sist hade den, men nej.
Gick och spärrade bankkortet, lika bra så.
Går till polisen för jag tänkte att någon kanske var så snäll att dom lämnade in den. Så går till hittegods och yes, där var den. Utan min hundring, bara några småkronor, men allt annat var kvar. Leg, bankkort, hårspray och hemmanyckel. Mirakel säger ni va? Om jag ändå inte hunnit spärra mitt kort säger jag.

Men nu har jag fått mitt nya kort. Och allt är frid och fröjd. Ska diskutera förfest lite mera med mor o far, dom är och gymmar nu dock. Annars vet jag itne vad jag gör. Gråter? Det funkar alltid, fniss.

Nej, vi hörs.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test