090805

2009-08-05 @ 16:30:37
Kom nyss hem från Framnäs där jag solade och badade med Emeliè, Linda, Jenny och lilla Nicole ^^ Var riktigt skönt och roligt. Badade en hel del med Jenny och Nicole och försökte lära henne simma, och det gick väldigt bra för henne när hon tog det lugnt men ibland vart hon för hetsig och fick panik så hon sparkade vilt med benen. Men stolt vart man :)

Vi åkte dit i Ninas (Jennys mammas) bil, eftersom annars fick vi inte plats i Emeliès bil, då den har en maxvikt på 4 pers (om dom väger 65kg var). Men det var mysigt och kul :) senare ikväll ska vi till Markan och se på kärleksfilmer, haha! Får väl se vem som gråter först ;)

Nu ska jag fixa någonting att äta. För övrigt så har jag lyckats (as always) bränna mig på armarna och blivit lite röd. Me ndet är en skön känsla! Och jag ska njuta.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test