090803

2009-08-03 @ 13:24:37
Nu har jag haft en väldigt produktiv morgon! Började med att ta dagens piller, första snusen, ett glas vatten och slutligen pissa. Men det är inte det produktiva! Tro det eller ej.

Jag städade mitt rum, eller min sida av rummet då jag delar rum med två bröder. Tänker inte städa efter dom igen som jag gjorde sist, då var jag heeeelt slut. Iofs är jag det nu också, var ett helvete o vika o fixa. Sen när man var klar och satte sig för att damma av tv bänken och sortera diverse tv-spel så sätter sig gammelkatten och pissar bakom min rygg, rakt på golvet. Fattar inte vad som for in i henne? Hon har inte pissat någonstanns än i lådan sedan hon var kattunge. Nej så jag flippa ur och hämta skurhinken och svor medans jag torkade upp hennes röra.

Nu snackar jag med Emeliè om kurragömma och annat gott. Hörsdå

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test