090802

2009-08-02 @ 21:21:03
Idag var jag i kyrkan som vanligt, och det var lite freaky predikan måste jag säga.

Och sedan dess har jag ätit supergod mat hemma, och sett på Criminal Minds. Criminal Minds är en asbra serie där ett team FBI agenter måste tänka som seriemördare osv för att kunna hitta och lösa fallen. Ser på sista avsnittet nu och det är väldigt spännande! Det heter "To hell.. And back" och det är de två sista avsnitten i ett enda, så det gör det här avsnittet 1h24min långt. UNDERBART! Har laddat med chips och cola så nu kommer jag vara upptagen ett tag :)

Nu vet ni det, coola ner er lite och sov gott sen.

Comments
Postat av: Miriam

Svar: Ja det är ju den som gör allt :D

2009-08-02 @ 21:43:17
URL: http://pequena.devote.se

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test