Stan

2009-04-22 @ 10:46:26
Var på stan igår med Marre och Miriam (aka Mir. I Am) och kollade efter jeansleggins, men eftersom jag är så sjukt snål och petig med vilka jag vill ha så köpte jag inga. Antingen var dom för dyra eller för fula. Annars hittade jag snyggaste hooden på Cubus som man bara behöver ett par leggins under så är man fit for fight :) om man nu vill slåss dvs.. Så den ska jag köpa i helgen tillsammans med hårfärg och en snygg kropp. Eh.. Förstod inte de sista heller men skitsamma.

Klippning på fredag står på schemat, kort kort kort. Typ Rihanna. Typ Becca. Typ  VÄRLDEN, JAG SVÄR YAO JAG LOVAR DIG JAG SKA KLIPPA VÄRLDEN. Okej jag är ganska uppspelt och adrenalin. Ska iväg och köpa tvättmedel och sköljmedel så jag kan tvätta ALLA mina kläder och sen ska jag städa här hemma med hjälp av mina bröder (hahahahhahahhahahaha) för idag är ingen vanlig dag...

För  det är pappas födelsedag,

hurra hurra hurra :DDDD!!

Comments
Postat av: Miriam

Svar: IDAG fick vi reda på att hon ville hyra ut den svart. Dum brud, vem fan kommer vilja hyra den då :S

2009-04-22 @ 13:47:32
URL: http://www.metrobloggen.se/pequena

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test