STÄDA

2009-04-22 @ 14:55:44
Fan vad adrenalinet pumpar i mig! Och allting började med att jag vaknade klockan 10 och började köpa hemmasaker som tvättmedel o skit. Och att skura toaletten hjälpte nog till lite! Och göra rent kattlådan.. Den luktade kiss så det gav mig amoniak kick, hahahahhaha! Undrar om man kan knarka på amoniak, för det luktar ju en hel del så man lär ju bli berusad vid någon punkt. Som typ med bensingaser, man blir lite snurrig i bollen. Samma sak med grejer som folk skvätter på en näsduk och gör så folk svimmar. Det är cool.

Nu ska jag fortsätta städa. Jag luktar kattkiss, FNISS.

Comments
Postat av: Alex the mogren

Du kan inte bli hög av amoniak, men du kan bli förgiftad av det dock. :D

2009-04-22 @ 16:20:44
Postat av: Miriam

Haha fan va flummig du är! Jag älskar det!

2009-04-22 @ 22:37:26
URL: http://metrobloggen.se/pequena

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test