Sjuk

2009-04-01 @ 10:14:21
Så jävla dålig timing av mig att bli sjuk. Igår fyllde mamma år och redan då på morgonen kände jag att halsen var helt fucked up. Tog en ipren och tog det lugnt hela dagen med tårta och sånt shit. Går och lägger mig, sover asdåligt, vaknar klockan 8 och är helt slut i kroppen och har ont överallt plus att min hals har fuckat ur totalt.

Drömde om wow inatt igen, jag var mitt pet Bahamas denna gång. Sjukt tufft att sprinta och hålla på. Vill inte drömma det igen.

Och Alex fyller år idag :) hela 23 år. Smsade honom igår när han var på jobbet och frågade om vad han ville göra för att fira och han sa "det är bara en födelsedag, man fyller ju år varje år", jag kontrade med "ja men man fyller inte 23 varje år!" så han och jag skulle brainstorma och återkomma om planerna idag. Synd att jag är sjuk.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test