Middag

2009-04-22 @ 17:19:30
Hah jag känner mig inte lite snål med inlägg idag! Men jag tror mina läsare diggar det för jag är på sånt ultra humör idag!
Har precis tvättat håret och städat klart det mesta. Snart ska vi åka och äta middag med familjen på restaurang! Eller inte familjen, för Coffe och Jack dissade pappa men jag hookar gärna! Gratis mat är inget man tackar nej till, no no. Så ska föna frillan och göra mig cool med solbrillor och skinnjacka så folk tror jag är världens coolaste person som åker i en snygg bil inne i stan. Fan va cool jag är. Sen har man ju egen bodyguard som heter Pappa så folk tror säkert jag är en cool TJENDIZ också, inge fel. Och mamma är ju såklart min rådgivare över vad jag ska göra och inte göra. Fan vad jag är kändis.

Dom kommer ju tycka mer om mig sen när jag åker bil med Emeliè (hon har fått sin bil idag och den är FREEEESH i tell ya'), för då tror dom att Emeliè är min snygga chaufför typ och det är inge fel alltså. För hon lär ju tjäna storkovan på mig som är en cool tjendiz.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test