lies for the liars

2009-04-18 @ 10:21:41
åh jag orkar inte skriva, har loggat in och ut på bloggen 5 gånger nu och varje gång skrivrutan kommer fram så stänger jag bara ner fönstret, men ångrar mig igen och loggar in och kör samma procedur.
Kan väl säga att det var kul igår både på förfesten och på krogen, men kunde vart roligare på krogen faktiskt.. Men så är det ju alltid.
Efteråt så vart det lite bråk mellan mig och Alex, och jag är ju knäpp känner jag nu såhär dagen efter. Egentligen var jag inte så arg som jag sa att jag var igår, jag var mer rädd pga en tidigare grej som jag upplevde för någon dag sen och dum som jag är så lät jag det gå ut över Alex för att det var ett passande tillfälle helt enkelt.
Det vart iaf lugnt med min korta stubin och idiotiska humör när jag kom hem och åt Mcdonalds som jag köpt, hade fått typ 2 cheeseburgare och 2 bigmac för mycket :D vilket var bra för Coffe var ashungrig. Så han och jag satt och snackade om kvällen vi haft för mamma, som typ dog av garv ^^ funneh.
Ah juste, sen vare lite bråk på bussen, med Coffe såklart :P dom började slåss med några snubbar, och polisen kom på bussen på stora gatan och tittade mot oss så jag säger rent automatiskt "Snubbarna som bråkar är där längre bak" och Coffe, Ceder osv hänger på ^^ så polisen ignorerar oss och går bakåt medans vi pyser ut genom bussdörrarna.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test