Konstig dag

2009-04-02 @ 19:06:16
Idag har jag haft en konstig dag.

När jag gick hemmåt efter en kort promenad i solskenet med Marre så kände jag hur allting saktade ner och gick i slow motion, så jag tittar ner på fötterna och ser att jag går löjligt långsamt och jag tänker "Fan vad långsamt jag går, kommer ju aldrig komma hem..". Det var skitkonstigt, och jag har upplevt det flera gånger idag, tex när jag ska gå till badrummet eller liknande. Allting saktar ner i mitt huvudet och jag går i riktig slowmotion.

Sen när jag var och handlade på ica så rundade jag ett hörn där det stod kartonger med varor i, och jag fick för mig att det var en katt så jag tog världens omväg runt för jag ville inte att katten skulle gå mellan mina ben och jag skulle ramla.
Jag undrar vad det är som fått mig att vara helt knasig. Förmodligen så är det förkylningen som leker med huvudet, men det låter ju bara mer konstigt, för sen när har en förkylning lekt med sinnet? Jag vet inte svaret, men gör du så kommentera. Detta kan inte tolereras!

Comments
Postat av: Emlan

Du ska in på psyk eller så är det förkylningen (vilket jag tror) haha det är bara att välja! ^^

2009-04-03 @ 07:44:33
URL: http://ingenlust.blogg.se/

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test