Jack-Daniel

2009-04-01 @ 16:51:08
Min lillebror Jack är nog en av de renaste människorna jag vet om. Han duschar varje dag när han vaknar och stylar håret och är väldigt pedant med varenda hårstrå.
Sen duschar han före innebandyträningarna, och efter. Han använder en såndär roller för att ta bort katthår från sina strumpor (!), tröjor&jeans (oavsett färg och om katthåren syns).

I mitt tidigare inlägg så berättade jag att jag var och är sjuk. Kanske därför jag formulerar mig lite konstigt i de här inläggen för jag vet inte hur jag ska skriva. Mitt huvud är kaos. Börjar iaf må lite bättre nu, men kan vara ipren tabletten och sömnen jag fick nyss. Och maten.

Nu ska jag se på Låt den rätta komma in och mysa.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test