Dagens fight 2

2009-04-27 @ 16:17:19
Cyklade fredfullt mot ica.. Sugen på cola och chips. Famlar bort i mina tankar, vilket var ett stort misstag. För när jag famlar bort i tankarna så är jag inte lika uppmärksam som jag bör vara när jag är ute i sommarens/vårens krigsfält. Jag känner en smäll i höger tinning, POW, "Vad kan detta vara?" undrar jag för mig själv när det var uppenbart för åskådare. Det var en sneak attack från en ninja-humla som tog sin chans, medans jag var borta i tankarna, att ge mig en round kick i tinningen för att sedan försvinna. Men vänta ni bara.. Nästa gång jag möter denna ninja så kommer han ångra att han någonsin sparkat mig i tinningen.. Vänta ni bara..

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test